Warp je hibrid 3 in 4-linerja, saj le taka razporeditev omogoča popolno prilagodljivost geometrije profila s pomočjo trimerja, hitrosti in PA sistema (Power Attack).
Sistem Shark-nose (oblika nosu morskega psa) na sprednjem robu zagotavlja večjo aerodinamiko krila in višji notranji tlak pri širokem razponu vpadnih kotov krila. Vodilni rob je ojačan s sintetičnimi palicami (Flexi Edge Technology), ki bistveno izboljšajo kakovost vzleta in preprečujejo deformacije med hitrim letom. Poleg tega se vodilni rob dodatno stabilizira z ojačitvami med celicami s tehnologijo LE2R – (dvojno ojačanje vodilnih robov).
Popolnoma nov dvižni sistem zagotavlja odličen nadzor pri pospešenem letu. Velik razpon hitrosti se doseže s standardnim premikanjem speedbar-a.
Sistem PA (Power Attack), ki smo ga uvedli v šport v letu 2009, je bil prvotno prilagojen posameznim jadralnim padalom in je bil na voljo samo najboljšim pilotom. Warpov sistem PA združuje sistem hitrosti s trimerjem na stalen način, vendar omogoča neodvisno nastavitev trimerjev, kar je zelo koristno pri nekaterih kombiniranih nalogah.
B-nosilni trakovi so obešeni preko škripca, kar zmanjšuje upornost med uporabo pospeševalnika.
Warp je standardno opremljen z 2D krmilnimi ročkami. V 2D postavitvi sta glavni krmilni element in krmilna linija koncev pritrjena na glavni kontrolni ročki. Ta sistem omogoča pilotu, da bodisi neodvisno nadzoruje vrh krila in središče zadnjega roba, bodisi oboje naenkrat. Zahvaljujoč ločitvi glavne komande lahko izkušeni piloti prilagodijo upravljanje zadnjega roba, da ustreza njegovim željam. Warp nima ločene majhne ročke TST, kar poenostavi nadzor nad nosilnimi trakovi tako med vzletom kot med letom.
Trimerji in pospeševalni sistem omogočajo spreminjanje vpadnega kota in dvigovanje zadnjega dela krila tako, da se njegova projicirana površina in tetiva zmanjšata za približno 15%, s čimer se poveča obremenitev in hitrost krila ter premakne središče vzgona, s čimer se poveča vzdolžna stabilnost krila. Ta sprememba obremenitve daje Warp-u večjo odpornost na kolaps in poveča vitkost, tako da lahko pilot uživa boljše zmogljivosti in stabilnost, zlasti pri višjih hitrostih.
Ko so trimmerji zaprti, se krilu zmanjšajo njegove refleksne značilnosti; to se kompenzira z manjšimi velikostmi kril (pribl. 1 m2) v primerjavi s sestrskimi krili Snake XX in Hadron XX.
Glavnina vrvi razen koncev so ojačane.
Na splošno je Warp naša naslednja generacija kril za izkušene tekmovalne PPG pilote. Prepričani smo, da bodo navdušeni nad njegovimi zmoglivostmi.
Tukaj, v podjetju Dudek ne delamo le na rešitvah za prevlado v oblikovanju kril, temveč tudi nenehno izboljšujemo kakovost proizvodnje. Zato je Warp zgrajen iz najkakovostnejših materialov – Porcher Skytex – ki v kombinaciji z naprednimi postopki laserskega rezanja, natančnega šivanja in pozornosti do podrobnosti doseže vrhunec v vrhunskem izdelku.
Warp se nahaja v treh barvnih shemah – energija, harmonija in strast.
Navsezadnje je Warp na voljo v 8 velikostih – (14), 15, 16, 17, 18, 20, 22 in 24. Priporočamo, da izberete zgornjo polovico teže v določeni velikosti, ker lahko v tej konfiguraciji uporabite vse prednosti Warp-a in dosežete njegov maksimalni učinek.
Warp je, kot vsa naša druga krila v celoti izdelan v našem podjetju na Poljskem, kar nam omogoča popoln nadzor nad celotnim proizvodnim procesom.