Orca XX Cabrio
Jadralno padalo je namenjeno tako za prosto letenje s potniki kot za lahke paramotorske tricikle.
Štiridelno krilo s trdnimi jedri (tehnologija Dudek FlexiEdge) združuje nedavne izkušnje s testiranjem drugih prototipov s to tehnologijo, z dolgoletnimi informacijami, ki jih je več let pridobivala od zadovoljnih uporabnikov originalne Orce. Razmerje stranic in drugi dejavniki so bili previdno izračunani, da bi v celoti izkoristili nove tehnologije, hkrati pa ohranili optimalno kombinacijo pasivne varnosti, zmogljivosti in krmiljenja za ta razred.
Orca XX Cabrio ima vgrajene vhodne nosilce, ki pripomorejo k notranjemu tlaku krila, ki je stabilen v širšem hitrostnem območju.
Notranje ojačitve, strukturna jedra in mini rebra odlično oblikujejo in stabilizirajo krilo. Mini rebra na sprednjem robu zagotavljajo, da so tanka in zmanjšujejo baloniranje, kar korenito izboljšuje pretok zraka. Preoblikovane so bile tudi vrvi – skupna dolžina snopa vrvi se je v primerjavi z Orko zmanjšala za 15%, kar je prineslo nadaljnje izboljšave. Na splošno nam je uspelo ustvariti popolnoma uravnoteženo zasnovo, ki združuje odlično zmogljivost z varnostjo in stabilnostjo. V turbulenci se krilo obnaša zelo mirno in predvidljivo z učinkovitim dušenjem vzdolžnih in stranskih nihanj.
OrkaXX se zlahka napihne in dvigne, ne da bi ostajal zadaj. Nato se stabilizira in z rahlim zaviranjem enostavno odletimo. Pri pristajalnem postopku je dovolj, da malo zavremo, da bi občutno zmanjšali hitrost s posledično mehkim pristankom. Vsi tandemski piloti cenijo te lastnosti, zato smo si zelo prizadevali, da jih izpopolnimo do popolnosti.
OBLIKOVANJE
Krilo Orca XX Cabrio je bilo zasnovano v našem sistemu CSG (Canopy Shape Guard), ki obsega številne elemente, kar ima za posledico izjemno skladnost in stabilnost oblike.
Spodaj boste našli kratek opis podsistemov CSG.
Orca XX Cabrio ima eliptično obliko z rahlo nazaj pomaknjenemi konci kril. Krilo je izdelano iz dvojnih celic, z rebri, podprtimi s sistemom VSS. Takšna zasnova zagotavlja, da je krilo ostro, zgornja površina je gladka s pravilno reproduciranim krovom, kar je najpomembnejše, imamo manj točk vzmetenja (s čimer se zmanjša skupna dolžina in upogib).
V notranjosti krila je na spodnji površini nameščen sistem RSS (ojačevalni trak). RSS je sistem za ojačitev, ki je neodvisen od balonov in je v celoti izdelan iz blaga za jadralno padalstvo, ki učinkovito utrjuje in stabilizira krila.
Jadralno padalo je bilo izpopolnjeno z DOA tehnologijo (Dudek Optimized Airfoil). Združuje vse naše izkušnje, ki izhajajo iz prejšnjih modelov, in kot posebna funkcija je optimizirana z namensko CFD inženirsko programsko opremo.
Vhodi za zrak so nameščeni na spodnji površini blizu vodilnega roba, tako, da ostane maksimalna tlačna točka v notranjosti, pri večih načinih leta. Zasnovani in izvedeni so v Shark-nose tehnologiji, kar pomeni specifično, konkavno obliko armiranega profila na prednjem robu (ime izhaja iz same oblike, ki spominja na morskega psa). Zaradi takšne oblike so lahko vhodi manjši in se premikajo nekoliko nazaj, tako da vodilni rob ostane nemoten in omogoča gladko zračnost. Notranji tlak krila ostane stabilen v širšem hitrostnem območju. V vsakodnevnem letenju to povzroči večjo odpornost na dviganja (npr. pri termičnem dvigu) in sprednjih kolapsih pri visokih hitrostih.
Območja obesnih točk so dodatno ojačana z laminiranimi tkaninami, tako da so obremenitve enakomerno porazdeljene na treh ravninah: navpično (z rebri), diagonalno (s sistemom VSS) in ravno skozi RSS.
Vsi crossporti so bili pripravljeni z uporabo OCD (Optimized Crossports Design). Skrbno oblikovane oblike odprtin in njihova optimalna razporeditev med napetostnimi linijami zagotavljajo učinkovito porazdelitev tlaka v krilu in njegovem hitrem napihovanjem. Te odprtine so skalirane skupaj z rebri, tako da je njihova replikacija brezhibna in na noben način ne motijo profila.
Druga značilnost Orka XX Cabrio je Flexi-Egde tehnologija. Vodilni rob je zaprt za pretok zraka, njegova natančna oblika pa je ohranjena z lepljenimi ojačitvami tkanin, ki vsebujejo sintetične palice. Palice naredijo vodilni rob trdnejši in bolj gladek, kar prinaša izboljšave na številnih področjih – od lažjega polnjenja, preko utrjevanja krila med letom do izboljšanega splošnega pretoka zraka.
Vhodi se nahajajo na spodnji strani v bližini vodilnega roba. Njihov položaj je bil izbran zelo previdno, tako da so imeli največji možni učinek v mnogih letalnih situacijah.
Nasveti za krila dodatno vključujejo ACS (avtomatske čistilne reže) – kot že ime pove, so to namenske odprtine, ki samodejno odstranjujejo umazanijo iz notranjosti kupole.
Natančna izbira sodobnih tkanin in oblikovalskih rešitev prinaša veliko moč in trajnost Orca XX Cabrio. Vsi uporabljeni materiali prihajajo iz označenih proizvodnih serij, vsak proizvodni korak pa se lahko preveri do identifikacije specifičnih delavcev in kontrolorjev.
Orca XX Cabrio je izdelan po novi tehnologiji z natančnostjo laserskega rezalnika. Vse stopnje proizvodnega procesa potekajo na Poljskem pod strogim nadzorom samega oblikovalca in tako zagotavljajo najvišjo evropsko kakovost.
Prijavi se na E-novice
Prejmi vse novosti in nore popuste na svoj e-poštni naslov!