ORCA 4
Jadralno padalo je namenjeno tako za prosto letenje s potnikom kot za lahke paramotor trajke.
Štiridelno krilo s togim jedrom (tehnologija Dudek FlexiEdge) združuje nedavne izkušnje s testiranjem drugih prototipov s to tehnologijo in z dolgoletnimi podatki pridobljenimi od zadovoljnih uporabnikov originalne Orke. Vitkost in drugi faktorji so bili previdno izračunani, da bi v celoti izkoristili nove tehnologije, hkrati pa ohranili optimalno kombinacijo pasivne varnosti, zmogljivosti in upravljanja za ta razred.
Orka 4 v primerjavi z Orko XX:
- izboljšani že odlični parametri pri vzletanju, natančnost in enostavnost upravljanja, kot tudi učinkovitost “fleranja” med pristankom,
- Nekoliko povečjana vitkost, manjše konstrukcijske spremembe znotraj krila, nove, LTF-certificirane troslojne palice.
Aerodinamična oblika Orce 4 ima Shark Nose zračne vhode, kateri pripomorejo k stabilnejšemu tlaku krila v širšem območju hitrosti.
Notranje ojačitve, strukturna jedra in mini rebra odlično oblikujejo in stabilizirajo krilo. Mini rebra na zadnjem robu zagotavljajo, da je rob tanek in tako zmanjšujejo baloniranje, kar korenito poveča pretok zraka. Na splošno, uspelo nam je ustvariti popolnoma uravnoteženo zasnovo, ki združuje odlično zmogljivost z varnostjo in stabilnostjo. V turbulenci se jadralno padalo obnaša zelo mirno in predvidljivo z učinkovitim dušenjem vzdolžnih in stranskih nihanj.
Orca 4 se zlahka napolni in dvigne, ne da bi pri tem zaostajalo. Nato se stabilizira in z rahlim zaviranjem enostavno odleti. Pri pristajalnem postopku je dovolj, da malo zavirate, da bi občutno zmanjšali hitrost, kar vam posledično omogoča mehek pristanek.. Vsi tandemski piloti cenijo te lastnosti, zato smo si zelo prizadevali, da jih izpilimo do popolnosti.
OBLIKA
Orca 4 je bil zasnovan v našem sistemu CSG (Canopy Shape Guard), ki obsega številne elemente, kateri povzročajo izredno koherenco in stabilnost oblike.
Spodaj boste našli kratek opis podsistemov CSG.
Orka 4 ima eliptično obliko z rahlo nazaj pomaknjenimi konci krila. Krilo je izdelano iz dvojnih celic podprtimi z rebri s sistemom VSS (V-Shaped Supports). Takšna zasnova zagotavlja, da je krilo bolj togo, zgornja površina je gladka s pravilno reproduciranim aerodinamično obliko, kar pa je najpomembnejše, imam manj obesnih točk (s čimer se zmanjša skupna dolžina vrvic in upogib).
V notranjosti kupole je na spodnji površini nameščen sistem RSS (ojačevalni trak). RSS je sistem za ojačanje proti balon-efektu in je v celoti izdelan iz blaga za jadralno padalstvo, ki učinkovito utrjuje in stabilizira krilo.
Aerodinamična oblika je bila izboljšana z DOA tehnologijo (Dudek Optimized Airfoil). Združuje vse naše izkušnje, ki izhajajo iz prejšnjih modelov, in kot posebna funkcija je optimizirana z namensko CFD inženirsko programsko opremo.
Vhodi za zrak so nameščeni na spodnji površini blizu vodilnega roba in tako omogočajo, da ostane maksimalni tlak v krilu v večin stanjih letenja. Zasnovani in izvedeni so v Shark-nose tehnologiji, kar pomeni specifično, konkavno obliko armiranega profila na sprednjem robu (ime izhaja iz same oblike, ki spominja na morskega psa). Zaradi takšne oblike so lahko vhodi manjši in so premaknjeni nekoliko nazaj, tako da vodilni rob ostane nemoten in omogoča gladko pretočnost zraka. Notranji tlak krila ostane stabilen v širokem območju hitrosti. V vsakodnevnem letenju to povzroči večjo odpornost na stall (npr. v termiki) in sprednje kolapse pri visokih hitrostih.
Območja obesnih točk so dodatno ojačana z laminiranimi tkaninami, tako da so obremenitve enakomerno porazdeljene na treh ravninah: navpično (z rebri), diagonalno (s sistemom VSS) in ravno skozi RSS.
Vsi crossporti so bili pripravljeni z uporabo OCD (Optimized Crossports Design). Skrbno oblikovane oblike odprtin in njihova optimalna razporeditev med napetimi linijami zagotavljajo učinkovito porazdelitev tlaka v krilu in njegovim hitrim napihovanjem. Te odprtine so skalirane skupaj z rebri, tako, da je njihova replikacija brezhibna in na noben način ne motijo profila.
Druga značilnost Orke 4 je Flexi-Egde tehnologija. Vodilni rob je zaprt za pretok zraka, njegova natančna oblika pa je ohranjena z lepljenimi ojačitvami iz tkanine, ki vsebujejo sintetične palice. Palice naredijo vodilni rob trdnejši in bolj gladek, kar prinaša izboljšave na številnih področjih – od lažjega napihovanja in utrjevanja krila med letom do izboljšanega splošnega pretoka zraka.
Vhodi se nahajajo na spodnji strani v bližini vodilnega roba. Njihov položaj je bil izbran zelo previdno, tako, da imajo največji možni učinek v letalnih situacijah.
Krilo je dodatno opremljeno s sistemom ACS (avtomatske čistilne reže) – kot že ime pove, so to namenske odprtine, ki samodejno odstranjujejo umazanijo iz notranjosti krila.
Natančna izbira sodobnih tkanin in oblikovalskih rešitev prinaša veliko moč in trajnost Orce 4. Vsi uporabljeni materiali prihajajo iz označenih proizvodnih serij in vsak korak proizvodnje se lahko preveri do identifikacije določenega delavca in nadzornika.
Orca 4 je dobavljena s tandemskimi bar-i, kateri imajo LTF certifikat.
Orca 4 je izdelana po novi tehnologiji z natančnostjo laserskega rezalnika. Vse stopnje proizvodnega procesa potekajo na Poljskem pod strogim nadzorom samega oblikovalca in tako zagotavljajo najvišjo evropsko kakovost.
Prijavi se na E-novice
Prejmi vse novosti in nore popuste na svoj e-poštni naslov!