Cabrio

Cabrio je krilo namenjeno težjim obremenitvam. Idealen je za dvosedežne trike, pa čeprav se enako dobro odreže kot krilo za enosedežni trike ali kot  paramotor tandem krilo. Cabrio je namenjen tako profesionalnim pilotom kot rekreativcem, ki si želijo predvsem enostavnih vzletov, natančno krmiljenje in najvišjo možno stopnjo pasivne varnosti brez zmanjšanja zmogljivosti enosedežnih kril.

Cabrio je naš prvi dizajn, prvotno namenjen paramotorskim  tandemom, še posebej težjim dvosedežnim triciklom (PPGG). Prej smo preprosto prilagodili že obstoječa krila za večje obremenitve, kar je privedlo do “Cabrio” različic originalnih modelov. Zdaj, ko smo opazili vse večje število paramotor tandemov, smo ustvarili pravi CABRIO – ne dodatek za druge modele, ampak resnično brezkompromisno jadralno padalo, ki ustreza specifičnim potrebam pilotov PL2.

Zunanja podoba Cabria je podobna našemu običajnemu tandemskemu jadralnemu padalu, Orca 4. Okrepljena struktura omogoča optimalno razporeditev obremenitve vzdolž celotnega razpona kril.

FlexiEdge ojačevalci, notranje ojačitve in mini rebra zagotavljajo večjo stabilnost profila. Mini rebra na zadnjem robu tudi omogočajo, da je vitkejši in zmanjša baloniranje, s čimer se bistveno izboljša zračni tok skozi profil krila.

Na podlagi tehnologije DRA (Dudek Reflex Airfoil) je aerodinamični profil Cabrio dodatno opremljen z Shark Nose tehnologijo, zaradi česar je tlak v zgornjem sloju višji in stabilnejši v širokem območju hitrosti.

Variabilna geometrija profila, ki jo upravljajo trimerji, vam omogoča, da prilagodite profil različnim stilom letenja, tako, da lahko imate počasno krilo z hitrim dviganjem med vzletom in pristankom, medtem ko uživate v hitrosti in stabilnosti pri pospešenem letu.

Cabrio se pri lansiranju zelo dobro napolni in se dvigne brez  prehitevanja ali zaostajanja za pilotom. Zahvaljujoč uporabi dodatnega nosilnega trakova na “A” liniji (značilnost, ki je znana iz naših prejšnjih modelov, vključno z Nucleon Cabrio), ima pilot možnost priključitve pomožnih trakov ali linij za zagon, tako, da ostanejo samo glavne krmilne ročice v njegovih rokah, ki mu omogočijo popoln nadzor nad krilom.

Celoten postopek dviga krila poteka na kratki razdalji, pri počasni hitrosti in ne zahteva veliko moči.

Sistem dvojnega nadzora, ki se uporablja v Cabrio, je dobro znan iz naših prejšnjih modelov. Krilo je opremljeno z glavnimi krmilniki in majhnimi ročaji TST, ki se uporabljajo predvsem pri pospešenem letu (odprti trimerji). Takšen sistem pilotu olajša nadzor nad krilom in poveča učinkovitost obračanja, ne da bi pri tem vložil veliko truda. TST linije potekajo skozi TEA zatiče, tako da je mogoče preprečiti obračalni moment propelerja (skozi predhodno vezanje vozla na ustrezni višini na TST liniji, ki ga blokira v režo).

Z uporabo sistema trim lahko pilot natančno nadzoruje hitrost in smer letenja z delno asimetrično lego. V pristajalnem pristopu je sorazmerno majhno vlečenje komand dovolj, da se znatno zmanjša hitrost in omogoči gladek pristanek.

Naša prizadevanja za razvoj novega Cabrio so privedla do skladne in stabilne strukture, ki ponuja velik faktor dviganja. Vsi parametri so kombinirani tako, da ohranijo pravi delež pasivne varnosti, zmogljivosti, enostavnosti in natančnosti nadzora.

Pri turbulencah se krilo obnaša predvidljivo in samozavestno, absorbira tako prednje kot zadnje ali bočno nihanje.

Navsezadnje bo Cabrio na voljo v štirih velikostih PPG in PPGG za izpolnitev vseh pričakovanj trga.

Zaradi raznolikih sistemov povezov, krmiljenja in krajšanja vpadnega kota, ki obstajajo v PPGG, je mogoče naročiti razširjene krmilne linije za prilagoditev krila specifičnim zahtevam. Vendar je treba upoštevati, da je uporaba nestandardnih predpisov in prilagoditev osebna odgovornost pilota.

Oblikovanje

Zgornja površina je bila zasnovana na našem CSG sistemu (Canopy Shape Guard), ki je sestavljen iz več podsistemov, ki zagotavljajo izjemno skladnost oblike zgornjega dela in njeno podaljšano vzdržljivost.

Cabrio ima eliptično obliko z rahlo nazaj obrnjenimi konci krila. Zgornja površina je izdelana iz dvojnih celic, z rebri, ki jih podpira sistem VSS (podpora oblike V). Takšna zasnova zagotavlja, da je zgornja površina gladka, da ima pravilno reproducirano krilo, boljšo porazdelitev obremenitve in nekaj vzmetnih točk.

V notranjosti zgornjega dela je na spodnji površini nameščen sistem RSS (sistem ojačanih trakov). Ta sistem je neodvisen od balona, ​​učinkovito ojačuje in stabilizira celotni zgornji del.

Nastavljivi refleksni profil jadralnega padala temelji na našem vodilnem konceptu DRA (Dudek Reflex Airfoil), ki je ustrezno optimiziran s pomočjo posebne CFD programske opreme.

Dovodi tehnologije Shark-nose so rešitev, ki temelji na uporabi konkavne oblike na sprednjem ojačanem delu profila (ime izhaja iz oblike tega fragmenta, ki spominja na glavo morskega psa). Ta razporeditev dovodov pomeni, da so lahko precej manjši in se nahajajo še naprej od sprednjega roba, tako da ostanejo v neprekinjenem zračnem toku v čim večjem številu načinov letenja. Tlak v krilu je višji in stabilnejši v širokem razponu hitrosti (koti letenja). V praksi to daje boljše drsno razmerje, večjo odpornost proti zapiranjem (npr. pri kroženju v termiki) in čelne zrušitve pri visokih hitrostih.

Cabrio je izdelan s tehnologijo Flexi-Egde. Natančna oblika vodilnega roba je ohranjena z ojačitvami iz laminiranega blaga, ki vsebujejo sintetične palice. Te palice bistveno izboljšajo kakovost vzleta in preprečijo deformacije pri visokih hitrostih.

Območja vzmetnih točk so ojačana z laminiranimi tkaninami, tako da so obremenitve enakomerno razporejene na treh ravninah: navpično (skozi rebra), diagonalno (skozi sistem VSS) in ravno skozi RSS.

Vsi crossporti so bili pripravljeni z uporabo OCD (Optimized Crossports Design). Skrbno oblikovane odprtine in njihova optimalna razporeditev med napetostnimi linijami zagotavljajo učinkovito porazdelitev pritiska v zgornjem delu in njegovem hitrem napihovanju. Te odprtine so skalirane skupaj z rebri, tako da je njihova replikacija in oblika brezhibna, s tem na noben način ne motite profila.

Krila imajo tudi funkcijo ACS (Auto Cleaning Slots) – kot že ime pove, so to namenske odprtine, ki pomagajo pilotu pri odstranjevanju umazanije iz notranjosti padala.

Skrbna izbira sodobnih tkanin in oblikovalskih rešitev prinaša maksimalno zanesljivost, trdnost in vzdržljivost. Vsi materiali prihajajo iz oštevilčenih proizvodnih serij, vsak proizvodni korak pa se lahko preveri do identifikacije določenega delavca in upravljavca.

Cabrio je izdelan z lasersko tehnologijo rezanja. Vse stopnje proizvodnega procesa potekajo na Poljskem pod strogim nadzorom samega oblikovalca in tako zagotavljajo najvišjo evropsko kakovost.

Barve

Energy

Harmony

Passion

Fotogalerija

Povpraševanje

Pošlji nam vprašanja, naročila, kontaktiraj nas brez zadržkov.

Prijavi se na E-novice

Prejmi vse novosti in nore popuste na svoj e-poštni naslov!