CODEN PRO

Skrbno uglašen profil zagotavlja Coden Pro-ju visoko odpornostjo proti čelnim kolapsom tudi pri maksimalni hitrosti. Zaradi tehnologije Flexi Edge, zmanjšanega števila nosilnih vrvic, štiristopenjskih palic in vitkostjo 7,50 predstavlja Coden Pro odlično delujoče krilo. Pri tem je bila dosežena maksimalna možna raven varnosti, kar potrjuje uspešno opravljen postopek certificiranja CCC.

V skladu z novimi zahtevami za tekmovalna jadralna padala razreda CIVL (velja od 1. oktobra 2016) se morajo testi letenja izvajati pri trim hitrosti in pri pospešeni hitrosti za 100-105 mm (razlika med A in B nosilnimi trakovi v pospešenem letu). Največje pospeševanje ne sme presegati 140 mm.

Coden Pro je opravil teste pod temi pogoji in ima najnovejše certifikate v vseh treh velikostih. Ker sedanja pravila dovoljujejo uporabo daljših hitrostnih sistemov, so vsa novo proizvedena krila (od začetka leta 2017) opremljena z ustrezno spremenjenimi nosilnimi trakovi. Dodatno območje hitrosti je označeno z rdečimo črto. Nosilni trakovi “CCC 2017” so opremljeni tudi z novim sistemom za držanje krmilnih ročk – Smart Lock.

Nosilni trakovi so certificirani za CCC in se lahko uporabljajo na tekmovanjih.

Coden Pro je v termiki zelo predvidljiv in omogoča udoben let. Posebni krmilni ročaji predstavljajo pilotu natančno kontrolo nad krilom, tudi ko uporabljate polni speedbar. Progresivno krmiljenje omogoča tako ostre zavoje v močnih jedrih kot tudi “ravne” kroge pri šibkem dviganju.

Med dolgimi testnimi urami se je jadralno padalo obneslo izjemno dobro, naši testni piloti pa so ga zelo pohvalili.

Coden Pro je izdelan z novo tehnologijo, ki uporablja natančnost laserskega rezanja.

Vse proizvodnje faze so izvedene na Poljskem in so zaključene pod strogim nadzorom samega oblikovalca, kar zagotavlja največjo evropsko kakovost.

Certificiranje

Vsi Coden Pro so uspešno opravili teste CCC.

Tekmovalni razred CIVL (CCC) je nova kategorija certificiranja, ki je bila ustanovljena posebej za visoko zmogljiva  tekmovalna padala. Velja od 1. januarja 2015.

Preskusni postopek je na splošno blizu standardu EN D, z izjemo izvedbe preizkusov le v zgornji meji teže in dovoljuje pilotove reakcije v 3 sekundah (5 sekund v standardu EN D). Nekaj manevrov je bilo tudi izvzetih.

Barve

Air

Earth

Fire

Water

Fotogalerija

Povpraševanje

Pošlji nam vprašanja, naročila, kontaktirajte nas brez zadržkov!

Prijavi se na E-novice

Prejmi vse novosti in nore popuste na svoj e-poštni naslov!