Universal 1.1

CILJNA SKUPINA:

Universal je namenjen začetnikom in rekreativnim pilotom, ki letijo:

  • izključno prosto (vendar želijo imeti možnost zmernega refleksnega krila)
  • večinoma prosto, včasih s paramotorjem
  • tako prosto kot paramotorno
  • večinoma s paramotorjem, včasih prosto
  • izključno paramotorno (vendar cenijo boljše izkoristke, lažji vzlet in (lepše ravnanje kot pri standardnem paramotorskem krilu Synthesis2)

Pomembno za inštruktorje: Universal je kot nalašč za začetno PPG usposabljanje

PARAMOTOR-SET

Univerzal je v standardni različici opremljen s tovarniško nameščenimi trimerji, ki so onemogočeni. Zavarovani so s plastično zaponko in skriti v neoprenski nogavici. Skupaj z razvijanjem pilotskih veščin ali po presoji inštruktorjev lahko aktivirate trimmerje (pol, polno) in namestite TST preklopnike (komplet vključen v vrečko).

OSNOVNI (OPCIJA)

Poenostavljene “osnovne” komande so neobvezna ponudba za pilote, ki ne bodo uporabljali Universal-jeve hitrosti do konca (kar je mogoče pri popolni aktivaciji trimerjev, ki so prisotni pri standardnih komandah. Pri “Basic” komandnem sistemu se območje nastavitve trimerja zmanjša za polovico, kar pomeni, da uporaba alternativnega krmiljenja ni niti potrebna niti zahtevana. Zaradi tega ti nosilci nimajo dodatnega krmilnega sistema ALC +, kot tudi TEA.

“Osnovni” komandni sistemi so opremljeni z inaktiviranimi trimerji, zavarovanimi s plastično zaponko, ki je skrita pod neoprenskim pokrovom (taka je bila konfiguracija, ki je potrjena po EN / LTF normi). Odvisno od spretnosti pilota lahko trimerje pozneje aktivirate (v celoti ali delno) s premikanjem sponke.

“Osnovni” komandni sistem  je alternativa standardnemu sistemu- pri naročanju jadralnega padala jih je treba posebej zahtevati (cena ostaja enaka).

Pogosta vprašanja

Pojav Universal je povzročil veliko zanimanja strank. Sledilo je veliko vprašanj, zato tukaj imate odgovore za najpogostejše:

V: V kateri konfiguraciji je Universal dostavljen (PG ali PPG)?

O: Zgornji del je izdelan v bistvu kot prosto krilo (PG), tako da je to njegova prvotna konfiguracija. Lahko pa se z lahkoto preoblikuje v celostno refleksno krilo z zavestnim sproščanjem trimerjev in nameščanjem “paramotor-set”, ki vključuje ALC + linije in TST.

To lahko storite samo na tleh – nenamerno sprostitev trimerjev v letu ni mogoča.

V: Ali je na voljo Universal-jev “moto-set”?

O: Vsak Universal ima priložen “paramotor-set” (linije ALC + in TST). To ni isto kot “moto verzija” Plus ali Nemo2. Ta jadralna padala je treba naročiti v različici “moto” (z različnimi dvižniki in ​​vrvmi), Universal pa je krilo, ki mu lastnik lahko doda paramotor (in se lahko vrne v stanje prostega letenja brez pomoči).

V: Ali je Universal krilo “vse v enem”, za katero koli umetnost letenja, kot veliko drugih jadralnih padal, ki so prisotni na trgu?

Universal 1.1 je klasično krilo za prosti rekreativni let (v tovarni, osnovna konfiguracija) ali za usposabljanje s polno rekreacijsko refleksnim krilom (po sprostitvi trimerjev in namestitvi krmilnega sistema ALC +). Kot jadralno padalo se lahko šteje kot nekaj med Plus in Optic. Kot motorno krilo se bo obnašal podobno kot Synthesis2 (seveda podobno ni enako).

V: Kaj je vključeno v Universal ob dostavi – MotoBag, ali večja torba za PG krila, ki bo vseboval tudi pas?

O: Osnovna konfiguracija prosto letečega Universal-a vsebuje:

– DuraLight nahrbtnik

– FastBag (hitra torba)

– drugi pripomočki (transportna torba s stiskalnim trakom, Easy Catch speedbar (ni na voljo v velikosti 34), torbica z dokumenti in komplet za popravilo, smerni kazalec vetra, mali pripomočki).

Barve

Earth

Fire

Air

Water

Fotogalerija

Povpraševanje

Pošlji nam vprašanja, naročila, kontaktirajte nas brez zadržkov!

Prijavi se na E-novice

Prejmi vse novosti in nore popuste na svoj e-poštni naslov!