Pogosta vprašanja
Pojav Universal je povzročil veliko zanimanja strank. Sledilo je veliko vprašanj, zato tukaj imate odgovore za najpogostejše:
V: V kateri konfiguraciji je Universal dostavljen (PG ali PPG)?
O: Zgornji del je izdelan v bistvu kot prosto krilo (PG), tako da je to njegova prvotna konfiguracija. Lahko pa se z lahkoto preoblikuje v celostno refleksno krilo z zavestnim sproščanjem trimerjev in nameščanjem “paramotor-set”, ki vključuje ALC + linije in TST.
To lahko storite samo na tleh – nenamerno sprostitev trimerjev v letu ni mogoča.
V: Ali je na voljo Universal-jev “moto-set”?
O: Vsak Universal ima priložen “paramotor-set” (linije ALC + in TST). To ni isto kot “moto verzija” Plus ali Nemo2. Ta jadralna padala je treba naročiti v različici “moto” (z različnimi dvižniki in vrvmi), Universal pa je krilo, ki mu lastnik lahko doda paramotor (in se lahko vrne v stanje prostega letenja brez pomoči).
V: Ali je Universal krilo “vse v enem”, za katero koli umetnost letenja, kot veliko drugih jadralnih padal, ki so prisotni na trgu?
Universal 1.1 je klasično krilo za prosti rekreativni let (v tovarni, osnovna konfiguracija) ali za usposabljanje s polno rekreacijsko refleksnim krilom (po sprostitvi trimerjev in namestitvi krmilnega sistema ALC +). Kot jadralno padalo se lahko šteje kot nekaj med Plus in Optic. Kot motorno krilo se bo obnašal podobno kot Synthesis2 (seveda podobno ni enako).
V: Kaj je vključeno v Universal ob dostavi – MotoBag, ali večja torba za PG krila, ki bo vseboval tudi pas?
O: Osnovna konfiguracija prosto letečega Universal-a vsebuje:
– DuraLight nahrbtnik
– FastBag (hitra torba)
– drugi pripomočki (transportna torba s stiskalnim trakom, Easy Catch speedbar (ni na voljo v velikosti 34), torbica z dokumenti in komplet za popravilo, smerni kazalec vetra, mali pripomočki).